baner-5.jpg
Slovensky
Úvodná stránka Podpora Časté otázky

Časté otázky

Akú záručnú dobu poskytujete na produkty, ktoré predávate?

Všeobecne 2 roky ak nie je uvedené inak.


Na ktoré vaše produkty robíte aj zaškolenie na ich obsluhu?

Na všetky produkty. Okrem toho robíme aj tematické školenia.


Na ktoré vaše produkty robíte aj servis?

Záručný a pozáručný servis robíme na všetky produkty, ktoré predávame.


Aké sú základné stavebné požiadavky na montáž dvojstĺpového zdviháku?

Ak nie je uvedené inak:

  • armovaná betónová podlaha s hrúbkou 25 cm a viac, kvalita betónu B25
  • prívod elektro cez kábel CYKY 5Cx2,5 do rozvodnej krabice (acedurka) umiestnenej v blízkosti zdviháku, 3~ 230/400V 50-60Hz, istič 16A s vypínacou charakteristikou C

Ako často treba robiť odborný servis a revízie zdvihákov?
  • revíziu v zmysle zákona (vyhláška 508/2009 Z.z.) raz za rok
  • odborný servis podľa doporučenia výrobcu, informácia je uvedená v manuáli dodávanom ku zdviháku

V praxi sa zvykne vykonávať revízia zdviháku spolu s odborným ročným servisom naraz.
Servis a revízie robí aj naša firma, vlastným personálom.


Ako často treba robiť kalibráciu geometrie?
  • preventívne aspoň raz za rok, ale doporučuje sa každé 4 mesiace
  • hocikedy, ak je odôvodnené podozrenie, že je geometria rozkalibrovaná (doporučujeme prečítať článok Čistota základom merania geometrie)

Ako často sú aktualizované databázové údaje pre geometrie?

Každé 4 mesiace. Výrobca vydáva nové databázy každý rok a vždy vo februári, v júni, v októbri.

 


 

 

Konzultácie, poradenstvo

 

Možnosť nákupu nových zariadení aj na lízing, možnosť odkúpenia pôvodných zariadení ak sú v dobrom technickom stave

 

 

Predaj, dovoz, montáž, zaškolenie na obsluhu, záruka 2 roky

 

Záručný a pozáručný servis, kalibrácie, revízie

 

Update databáz zariadení, upozornenie zákazníkov na koniec platnosti revízií

 

 

Školenia, dokumentácia, certifikáty